رئال مادرید با وجود اخراج ستاره پرتغالی‌اش توانست به راحتی بارسلونا را در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا در نوکمپ شکست دهد و به قهرمانی نزدیک شود.

به گزارش ایسنا، بامداد دوشنبه دیدار رفت سوپرجام اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ برگزار شد و تیم مهمان توانست سه بر یک پیروز شود.

مادرید بازی را بدون کریستیانو رونالدو آغاز کرد. تا دقیقه ۱۰ خطری دروازه های دو تیم را تهدید نکرد. حرکت زیبای ایسکو که با دریبل چند بازیکن بارسلونا همراه شد از جمله لحظات مهم این دقایق بود. لوییس سوارس صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه آرامش در دستان کیلور ناواس قرار گرفت. بازیکنان هر دو تیم توپ های زیادی را از دست می دادند به همین خاطر موقعیت های خطرناکی روی دروازه ایجاد نمی شد. کاسمیرو در دقیقه ۲۰ با خطا روی مسی نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد. لحظاتی بعد مسی با یک ضربه آزاد دروازه تیم مهمان را تهدید کرد. در ادامه یک ضربه کرنر به بارسلونا رسید. زمانی که توپ سانتر شد جرارد پیکه مانند والیبالیست ها به توپ ضربه زد و داور به همین خاطر او را با کارت زرد جریمه کرد.

دو تیم تلاش می کردند به گل دست یابند اما تا دقیقه ۳۳ این اتفاق نیفتاد. دقایقی بعد مادرید می توانست به گل برسد اما واکنش مارک آندره تراشتگن مانع از این شد گل نخست بازی به نام گرت بیل به ثبت برسد. مسی خطای کاسمیرو را جبران کرد و با کارت زرد داور مواجه شد. بازی خشن دو تیم باز هم با جریمه همراه شد. بیل و کارواخال هم کارت زرد دریافت کردند. در نهایت ۴۵ دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اشتباهات بازیکنان دو تیم در نهایت در نیمه دوم با گل همراه شد. سانتر مارسلو به سمت دروازه بارسا به گل خودی پیکه منجر شد و گل نخست بازی در دقیقه ۵۰ وارد دروازه تیم کاتالانی شد. آبی اناری‌ها دقایقی بعد فرصت خوبی داشتند تا دروازه مادرید را باز کنند اما ضربه ایوان راکیتیچ با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه شاگردان زیدان موقعیت گلزنی داشتند. کریم بنزما پاس خوبی به کارواخال داد اما ضربه مدافع اسپانیایی را بازیکنان بارسلونا از نزدیکی خط دروازه برگرداندند.

رونالدو در دقیقه ۵۸ به جای بنزما وارد زمین شد. از طرفی دنیس سوارس جایگزین جرارد دئولوفئو شد. لحظاتی بعد از این تغییرات لوییس سوارس می توانست دروازه مهمان را باز کند اما این اتفاق نیفتاد. آبی اناری ها به حملات خود افزودند اما موفق به گلزنی نشدند. در دقیقه ۶۷ کواچیچ تعویض شد و مارکو آسنسیو به جای او به زمین رفت. ارنستو والورده نیز یک تغییر در تیمش اجرا کرد. اینیستا زمین بازی را ترک کرد و سرخی روبرتو جایگزینش شد.

رونالدو در دقیقه ۷۰ گلزنی کرد اما داور آن را قبول نکرد. سرخیو بوستکس دقایقی بعد دروازه تقریبا خالی مادرید را نتوانست باز کند. در دقیقه ۷۴ لوییس سوارس توانست داور را فریب بدهد و یک پنالتی برای تیمش به ارمغان بیاورد. ناواس روی مهاجم اروگوئه‌ای خطایی انجام نداد اما داور حرکت او را پنالتی اعلام و مسی به راحتی آن را به گل تبدیل کرد. پس از این گل آبی اناری ها چند بار دروازه مهمان را تهدید کردند اما مادرید به گل دوم رسید. حرکت زیبای رونالدو به گل تبدیل شد. ضربه محکم مهاجم پرتغالی درون دروازه قرار گرفت. لحظاتی بعد رونالدو از زمین بازی اخراج شد. او که در دقیقه ۸۱ کارت زرد دریافت کرده بود تنها یک دقیقه بعد به علت تمارض کارت زرد دیگری دریافت کرد و مجبور به ترک زمین شد. داور معتقد بود مهاجم مادرید از قصد خود را بر روی زمین انداخته است تا پنالتی بگیرد. بارسلونا نتوانست نتیجه را جبران کند و گل دیگری دریافت کرد. آسنسیو در دقیقه ۹۰ گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا مادرید به فتح سوپرجام نزدیک شود.

دیدار برگشت بامداد پنجشنبه در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *