رسانه‌های معتبر اروپایی و عربی تساوی الاهلی برابر تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را برای حریف عربستانی ناامید کننده توصیف کردند. اکثر رسانه‌های بین‌المللی عملکرد سرمربی الاهلی در انجام تعویض‌ها را زیر سوال برده‌اند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پرسپولیس در دیدار برابر الاهلی هر چند شروع خوبی نداشت و با دو گل عقب افتاد، اما در نهایت با تعویض های خوب برانکو ایوانکوویچ بازی به تساوی کشیده شد. تساوی تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی در رسانه‌های عربی و اروپایی بازتاب داشت.

روزنامه الریاضیه عربستان: “تب دقایق پایانی، عملکرد پر نوسان، انتقادهای زیاد از ربروف”

این روزنامه عربستانی نوشت: الاهلی نتوانست از برتری خود برابر پرسپولیس استفاده کند و در حالی که می‌توانست به راحتی به پیروزی برسد در نهایت به تساوی رسید. انگشت اتهام به سوی سرمربی تیم است. ربروف اصلا تعویض های خوبی انجام نداد و الاهلی در دقایق پایانی نابود شد. المقهوی، بهترین فرصت برای پیروزی پر گل برابر نماینده ایران را از دست داد و فرصت بسیار خوبی را که داشت نتوانست به گل تبدیل کند. او شایسته حضور در تیم‌ ‌ملی نیست.

روزنامه اسپورت: ” الاهلی پیروزی را با تساوی عوض کرد”

این روزنامه عربستانی هم نوشت: الاهلی می توانست با نتیجه‌ پر گل تیم فوتبال پرسپولیس را شکست، اما در نهایت با تساوی متوقف شد و قدر موقعیت های خود را ندانست. الان با این نتیجه دیدار برگشت سخت خواهد بود و الاهلی باید از میزبانی خود استفاده کند.

روزنامه الوسط: ” تیم فوتبال پرسپولیس در 12 دقیقه ورق را برگرداند، الاهلی پیروزی ارزشمندی را به راحتی از دست داد”

روزنامه الوسط بعد از بازی نوشت: الاهلی قدر دو گلی را که به ثمر رساند ندانست و با تساوی دو بر دو متوقف شد. شاگردان ربروف می‌توانستند با نتیجه‌ای پر گل به پیروزی برسند، اما آنها قدر برتری خود را ندانستند و به راحتی پیروزی را با تساوی عوض کردند. نماینده ایران در 12 دقیقه ورق را برگرداند و اجازه شکست را به الاهلی نداد.

روزنامه الرایا

این روزنامه مصری واکنش جالبی از خود نشان داد و بعد از بازی اینگونه تیتر زد” آآآآه ای الاهلی؛ تیم فوتبال پرسپولیس بازی را به تساوی کشاند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود نوشت: الاهلی قدر پیروزی خود را ندانست و در حالی که می‌توانست با نتیجه‌ پر گل نماینده ایران را شکست دهد در نهایت به تساوی بسنده کرد. الاهلی بعد از دو گلی که به ثمر رساند به ضد حملات روی آورد اما نتوانست از فرصت های خود به خوبی استفاده کند. خط دفاعی الاهی نشان داد که استحکام لازم را نداد. تعویض های خوب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روند بازی را تغییر را داد. این در حالی بود که اصلا تعویض های ربروف جواب نداد.

الشرق: “ربروف الاهلی را نابود کرد، تعویض های بد و ضعف بدنی باعث این تساوی شد”

این روزنامه عربی هم نوشت: الاهلی قدر پیروزی ارزشمندی را که در دسترس داشت ندانست و با تساوی متوقف شد. بازیکنان الاهلی در دقایق پایانی از لحاظ بدنی کم آوردند. تعویض های ربروف ناامید کننده بود و باعث شد تا روند بازی تغییر کند.

النصر: “تعویض های بد ربروف”

این سایت مصری هم به انتقاد از سرمربی الاهلی پرداخت و بعد از بازی نوشت: الاهلی می توانست در همین دیدار رفت خیال خود را از صعود راحت کند اما قدر برتری خود را ندانست. ربروف تعویض های بسیار بدی داشت و باعث شد تا الاهلی ضعیف تر شود. او نباید السومه و لئوناردو را تعویض می کرد.

الکاس: “پرسپولیس بازی باخته را با تساوی عوض کرد”

این سایت قطری نوشت: الاهلی نتوانست دو گل برتری خود را حفظ کند و این پرسپولیس بود که در توانست به بازی برگردد و دو گل به ثمر رساند تا این دیدار برنده نداشته باشد و بازی با تساوی به پایان رسد.

روزنامه الشرق الاوسط: “الاهلی تاوان سهل انگاری خود را داد”

این روزنامه عربستانی هم بعد از بازی نوشت: الاهلی قدر دو گلی را که به ثمر رساند ندانست و سهل انگاری سرمربی و بازیکنان این تیم باعث شد تا نماینده ایران از شکست فرار کند. بشار رسن با آمدن به میدان روند بازی را تغییر داد و با دادن پاس های عرضی و طولی باعث شد تا وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس بهتر شود. الاهلی نتوانست برتری خود را حفظ کند. آنها تاوان سهل انگاری خود را دادند تا ناکام گذاشتن نماینده ایران به دیدار برگشت موکول شود.

روزنامه الریاض: “الاهلی هواداران را ناامید کرد؛ اشتباهات ربروف الاهلی را نابود کرد؟

این روزنامه عربستانی هم از تساوی الاهلی برابر پرسپولیس اصلا راضی نیست و به انتقاد از تعویض های سرمربی اوکراینی این تیم پرداخت.

این روزنامه عربستانی نوشت: الاهلی می توانست با نتیجه خوبی به پیروزی برسد. بازیکنان الاهلی در دقایق پایانی بد ظاهر شدند و همین باعث شد تا پرسپولیس بازی را به تساوی کشاند. برانکو ایوانکوویچ تعویض های بسیار خوبی داشت و با بازی‌خوانی خوب خود باعث شد تا تیم فوتبال پرسپولیس این تساوی را به دست آورد. این‌ در حالی است که ربروف تعویض های بدی داشت و باعث شد تا ورق به سود حریف ایرانی بر گردد. غیبت عبدالفتاح و تیسیر الجاسم روی روند تیم الاهلی تاثیر داشت.

خبرگزاری رویترز درباره این بازی نوشت: الاهلی پیروزی برابر تیم فوتبال پرسپولیس را با تساوی عوض کرد. نماینده عربستان قدر برتری برابر حریف ایران را ندانست و تساوی ناامید کننده‌ای را به دست آورد.

خبرگزاری DPA آلمان هم نوشت: الاهلی قدر پیروزی برابر پرسپولیس را ندانست و در دام تساوی افتاد با این حال با توجه به میزبانی تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار شانس نماینده عربستان برای صعود به دور بعد بیشتر است.

خبرگزاری فرانسه هم نوشت: الاهلی می توانست گل سوم را هم به ثمر رساند، اما حسین المقهوی قدر فرصت بسیار خوبی را که به دست آورد ندانست تا بازی در نهایت با تساوی ناامید کننده برای حریف سعودی به پایان رسد.

منبع : ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *