آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت صیانت از بیت‌المال، گفت: قلبا معتقدم یارانه باید برداشته شود و فرهنگ کار در جامعه ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با تصریح بر ضرورت ارتباط دولتمردان و حوزه علمیه قم، عنوان کرد: لازم است ارتباط همیشگی و همواره دولتمردان با حوزه علمیه قم برقرار باشد. این ارتباط هرچه بیشتر باشد در توفیق و پیشرفت کار مفیدتر خواهد بود.

وی در ادامه به برخی مسائل از قبیل اصلاح عملکرد مالی بانک‌ها و شیوه عمل صداوسیما اشاره کرد و گفت: نسبت به عملکرد صداوسیما انتقاد داریم. گاهی چیزهای ناراحت‌کننده‌ای را از تلویزیون شاهد هستیم. برای مثال در جشن‌های مناسبتی تلویزیون، شئون رعایت نمی‌شود یا در تبلیغات تلویزیونی مقام زن پایین آورده شده و او را وسیله تبلیغ قرار می‌دهند. لازم است توجه و دقت بیشتری شود.

این مرجع تقلید در ادامه با تاکید بر اهمیت اقتصاد، عنوان کرد: این‌که دولت اقتصاد را اولویت برنامه‌های خود قرار داده، قابل تقدیر است. اما برای این‌که این امر در معیشت مردم نمود داشته باشد، یکی از مسائل مهم، نظارت بر قیمت‌هاست. یادگاری این دولت برای مردم می‌تواند تعیین نرخ معین بر کالا و خدمات و نظارت و اشراف در صحت اجرای آن باشد.

وی با اشاره به ضرورت صیانت از بیت‌المال و صرف آن در محل مناسب خود، عنوان کرد: قلبا معتقدم یارانه باید برداشته شود. لازم است مردم قدرت کافی پیدا کنند و از سوی دیگر فرهنگ کار ایجاد شود تا دیگر پول بدون کار به کسی ندهند.

بر پایه این گزارش، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با آیات عظام، مکارم شیرازی و صافی نیز دیدار کرد.

منبع : ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *