در پی زلزله در استام خراسان و در شهرستان خوسوف مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی چنیین بیان کرد که : از دقایقی قبل تیم‌های ارزیابی برای بررسی خسارت‌های احتمالی به نقاطی که در آن زلزله به وقوع پوسته است اعزام شده‌اند اما هنوز گزارشی از خسارت زمین‌لرزه اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا، فرمانداری بیرجند در اطلاعیه‌ای اینطور اعلام کرد با توجه به قابل پیش‌بینی بودن زمین‌لرزه، به ساکنین در روستاها و بافت‌های فرسوده شهر توصیه می‌شود چنانچه از وضعیت پایداری منازل مسکونی اطمینان ندارند برای ایمنی بیشتر در ساعات باقی مانده تا صبح در فضای باز مستقر شوند.

همچنین براساس گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی از دقایقی قبل تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی به نقاطی که در آن زلزله به وقوع پیوسته است اعزام شده‌اند اما هنوز گزارشی از خسارت زمین‌لرزه اعلام نشده است.

میرجلیلی کانون زمین‌لرزه را در 17 کیلومتری شهر خوسف اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دهیاران و بخشداران در محل کانون این زلزله در روستاهای خلیلان، گل‌فریز، رومنجان و عیلکی حضور دارند.

در حال حاضر به دلیل این زلزله جلسه هماهنگی مدیریت بحران جمعیت هلال‌احمر استان تشکیل شده است و طبق گفته خامسان، مدیرکل جمعیت هلال‌احمر استان در حال حاضر سه تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند و تمام پایگاه‌های استان در حال حاضر باش هستند.

شایان ذکر است که ؛ تاکنون خسارتی از زلزله 4.7 ریشتری در شهرستان‌های بیرجند و خوسف گزارش نشده است.

منبع : ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *