عشق یا جنون عصبانیت یا علاقه خبری درگیر ابهام و شاید خیلی ترسناک مردی که با اسلحه به دفتر کار همسر خود میرود و با شلیک گلوله همسر خود را به قتل میرساند و منشی وی که پسری 22 ساله است را مجروح میکند و بعد در کنج خلوتی اقدام به خودکشی میکند از این ماجرای خونین ضارب و منشی زنده هستند اما خانم وکیل تبدیل به پرونمده قتل به روی میز وکیلی دیگر باز شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تیراندازی در یکی از دفاتر وکالت در قزوین و از کشته شدن یک‌ تن و مجروحیت فردی دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ رضا رضایی اظهار کرد: در ساعت 22 دیشب پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی در یکی از دفاتر وکالت بلافاصله مأموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، فردی مسلح پس از ورود به دفتر وکالت نامزدش اقدام به تیراندازی با اسلحه کلت کرده و از صحنه حادثه متواری شده است.

معاون اجتماعی استان افزود: در این حادثه تیراندازی وکیل خانم و منشی‌اش از ناحیه صورت و شکم مورد اصابت گلوله قرارگرفته و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با تأکید بر اینکه متهم در بیمارستان تحت نظر پلیس قرار دارد، تصریح کرد: تحقیقات پلیس در خصوص علت حادثه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، به گفته محسن ادهمی، مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی، در حادثه تیراندازی شب گذشته در قزوین که منجر به اصابت گلوله به یک خانم 37 ساله و یک آقای 22 ساله شد، متاسفانه بر اثر اصابت گلوله بر سر خانم 37 ساله، وی فوت کرد ولی با اقدامات خوب درمانی در اورژانس مرکز، مرد 22 ساله نجات پیدا کرد.

ادهمی افزود: بیمار 22 ساله هم که از ناحیه قفسه سینه مجروح شده بود، توسط کادر درمانی مرکز با اقدمات خوب این مرکز درمان شد و برای درمان بیشتر تحت مراقبت در این مرکز بستری است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی تصریح کرد: فرد ضارب که بعد از اقدام تیراندازی، قصد خودکشی داشت، در یکی دیگر از مراکز درمانی تحت درمان است.

منبع : ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *