زن جوانی که درگیر مسایل زناشویی و دچار اختلاف با همسر بود در یک قرار در یکی از خیابان های بالاشهر تهران با همسر خود به طرز مشکوکی ناپدید شد و بعد از یک زمان طولانی بی خبری داماد خانواده تماسی دال بر کشتن همسر خود و رها کردن او در نزدیکی پل طبیعت داشته که باعث شکایت خانواده زن جوان از داماد شده البته هیچ اثری از دختر خانواده در اطراف پل نبوده.
دیروز زن جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و شکایت عجیبی مطرح کرد.به گزارش ایسنا، ایران در گزارشی نوشت: او به بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم گفت: «خواهرم، شقایق 10 سال قبل با همسرش ازدواج کرد و حاصل زندگی‌شان هم دختری 5 ساله است. مثل خیلی از زندگی‌ها، اوایل رابطه خیلی خوبی بین شقایق و همسرش وجود داشت. اما این اواخر رفتار خواهرم تغییر کرده بود و مدام در فکر وخیال بود. شقایق به ما حرفی نمی‌زد تا اینکه حدود یک ماه قبل دست بچه‌اش را گرفت و به خانه پدرم آمد. علت را که پرسیدیم گفت که با همسرش «فرزاد» مشکل دارد.

او ادامه داد: شقایق می‌گفت شوهرش روابط پنهانی دارد و مدت‌هاست که از این ماجرا با خبر شده ولی به کسی دراین باره حرفی نزده است. چند روز بعد هم خواهرم از فرزاد شکایت کرد و درخواست طلاق داد. اما شوهرش به محض اینکه از ماجرا با خبر شد فیلم‌هایی ازخواهرم را در گروه‌های تلگرامی خانوادگی منتشر کرد و مدعی شد که خواهرم با مردی در ارتباط است و اظهارات خواهرم را در مورد خودش تهمت و بهتان‌های بی‌پایه واساس دانست. اما پس ازبررسی فیلم‌ها متوجه شدیم فرزاد دروغ گفته. زیرا مرد داخل فیلم‌ها خود فرزاد بود و فقط با فتوشاپ و برنامه‌های رایانه‌ای آن را دستکاری کرده بود. چند روزی از انتشار این تصاویر گذشته بود که فرزاد با شقایق تماس گرفت و از او خواست به جایی برود تا فیلم‌ها را بگیرد. شقایق هم دخترش را درخانه پدرم گذاشت و به محل قرار در یکی از خیابان‌های شمال شهر رفت.

زن جوان افزود: اما بعد از آن خواهرم به طور مرموزی ناپدید شد و هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتیم خاموش بود. فرزاد هم پاسخگو نبود و شماره‌های ما را مسدود کرده بود. تا اینکه شب گذشته فرزاد پیامکی برایم فرستاد که باورش غیر ممکن است. او نوشته بود که شقایق را کشته و جسدش را در اطراف پل طبیعت- اتوبان مدرس- رها کرده است. به محض دریافت پیامک بلافاصله همراه خانواده‌ام راهی محل مورد نظر شدیم و به جست‌و‌جو پرداختیم اما هیچ اثری از خواهرم یا جسدش نبود.»
پس از این شکایت، بازپرس ایلخانی دستوربازداشت فرزاد و تحقیقات تخصصی در این باره را صادر کرد.

منبع : ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *