درد از آنجا شروع میشود که خیلی ها سرشان را مانند کبک زیر برف میکنند و واقعیت های تلخ جامععه را نمیبیند. تجاوز پشت تجاوز آن هم به کودکان بی پناه و بیگناهی که فقط از دنیای ما بازی کردن با اسباب بازیهایشان را میشناسند.
مرگ یک کودک بدسرپرست در کرمانشاه در پی تعلل بهزیستی
کرمانشاه- نشست سمن های فعال استان کرمانشاه با اعضای کارگروه و مرجع ملی حقوق کودک برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، نشست سمن های فعال استان کرمانشاه با اعضای کارگروه و مرجع ملی حقوق کودک امروز یکشنبه در استانداری برگزار شد.
علی اکبری مسئول خیرین جمعیت دانشجویی امام علی (ع) استان کرمانشاه در این جلسه طی سخنانی، از مرگ یک کودک بدسرپرست به علت تعلل مسئولان بهزیستی خبر داد.

وی بیان داشت: اواخر اسفندماه سال گذشته به دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه اطلاع دادیم که ۱۰ کودک در معرض خطر جانی قرار دارند و از آنها خواستیم در این زمینه مداخله کنند، اما بعد از پیگیری ها متوجه شدیم که نامه ما به اداره بهزیستی شهرستان ارجاع داده شده است.

مسئول خیرین جمعیت دانشجویی امام علی (ع) استان کرمانشاه افزود: در میان این کودکان یک بچه بود که والدینش معتاد به شیشه بودند و مادر این کودک اذعان می کرد که چندبار قصد سربریدن فرزندش را داشته و حتی در روز یک وعده غذا به وی می دادند.

وی خاطرنشان کرد: مسئول اداره بهزیستی شهرستان با تعلل در این مورد نامه استانداری را به خانه برده و فراموش می کند که باید آنرا پیگیری کند، و متاسفانه سه روز قبل از سال ۹۶ این کودک در حالی که به دنبال مادرش بوده با وانت تصادف می کند و جان خود را از دست می دهد.پ
ادامه دارد……
منبع: خبرگزاری مهر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *