سریال پایتخت حدود 6سال است که در ایام عید مهمان خانه های ایرانی شده است و با بازیگری های لچسب و طنز آمیز بازیگرانش مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. این سریال هر سال به بیان یک موضوع جدید و دنبال کردن یک ماجرای تازه صحنه های خاطره انگیزی را برای مخاطبان به نمایش می گذارد. با وجود اینکه سالهاسست که این سریال پخش می شود اما کاراکترهای آن برای مخاطب تکراری و خسته گننده نشده است و همچنان هر ساله عده ای منتظر هستند که سری جدید آن وارد بازار شود. امسال نیز سریال پایتخت شاید کمی سمت سوی نگران کننده به خود گرفت و فضای ایجاد شده با نام سوریه و داعش دلهره را در کنار طنز به مخاطبین خود القا کرده است.

خداحافظی “پایتخت۵”از شبکه یک سیما

مجموعه تلویزیونی «پایتخت۵» پس از ۱۸ قسمت به ایستگاه پایانی می‌رسد.

خداحافظی "پایتخت 5"از شبکه یک سیما

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مجموعه تلویزیونی «پایتخت5» به‌کارگردانی سیروس مقدم فرداشب و در هجدهمین قسمت این سریال پایان می‌یابد.

این مجموعه توانست به‌عنوان موفق‌ترین سریال از نگاه مخاطبان در نوروز 97 شناخته شود.

بنابراین گزارش، سریال «پایتخت5» به‌تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج بود.

خداحافظی “نقی یه لامپی” از مخاطبان “پایتخت۵”

محسن تنابنده در تازه‌ترین پیام اینستاگرامی خود با لحن نقی معمولی از مخاطبان «پایتخت ۵» خداحافظی کرد.

خداحافظی "نقی یه لامپی" از مخاطبان "پایتخت5"

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شب گذشته آخرین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پایتخت 5» به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پایان فصل پنجم از دفتر «پایتخت» را در ذهن‌های مخاطبان این برنامه به جا گذاشت. خانواده معمولی بعد از سختی‌های بسیار، در پایان با یک هلی‌کوپتر از مهلکه جان سالم به در بردند.

محسن تنابنده شب گذشته بعد از پخش آخرین قسمت از «پایتخت 5» در صفحه شخصی خود نوشت:«میگن توی شهر یه چشمی ها همه یا چشم چپ داشتند یا چشم راست،یه چشم همه نابینا بود اونایی که چشم راست داشتند سمت راست شهر زندگی میکردند و اونایی که چشم چپ داشتند سمت چپ شهر،،چپیا و راستیا مدام با هم در جنگ بودند ،سرهمه چی ،حتی سر هیچی یه روز دعوا انقدر بالا گرفت که با سنگ افتادند به جون هم بارانی از سنگ از چپ به راست واز راست به چپ بارید انقدر زیاد شد که خورد به چشمهای سالمشون و اهالی هر دو طرف به کل کور شدند و همه نابود،،
بیایید همدیگه رو کور نکنیم ما که دو چشم سالم نداریم حداقل یه لامپی کنار هم ادامه بدیم.
ممنون و خداحافظ
فدایی دارین
نقی یه لامپی»

واکنش‌های مجازی مردم به رفتار داعش در سریال پایتخت+تصاویر

واکنش‌های مردم بعد از پخش هفدهمین قسمت از مجموعه پایتخت۵ و دیدن سکانس‌هایی از اهانت داعش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جالب و منحصر به فرد بود.

واکنش‌های مجازی مردم به رفتار داعش در سریال پایتخت+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پنجمین فصل از سریال «پایتخت» به‌کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حال پخش از شبکه یک سیماست. خانواده «پایتخت» برای کار دیگری وارد ترکیه شدند و بنا بر حادثه‌ای در نقطه‌ای سقوط می‌کنند که نمی‌دانند کجاست اما خیلی زود متوجه می‌شوند در سوریه قرار دارند و باید راهی برای خلاصی از کمین‌‌های داعش پیدا کنند.

شب گذشته سریال پایتخت صحنه‌های تکان‌دهنده‌ای از وحشت داعش و حمله تروریست‌های تکفیری در سوریه به خانواده ایرانی را تجربه کرد. این سریال که نخستین سریالی است که جسورانه به سوژه ظلم داعش و گروه‌های تروریستی در سوریه می‌پردازد، حس غریب و رازآلودی را به مخاطبان شبکه ملی منتقل کرد.

واکنش‌های مردم بعد از پخش هفدهمین قسمت از مجموعه پایتخت5 و دیدن سکانس‌هایی از اهانت داعش به همسر و دختران نقی معمولی، حوری خطاب کردن دختران نوجوان او و استیصال نقی از اسارت خانواده‌اش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جالب و منحصر به فرد بود. مردم در فضای مجازی با زنده نگه داشتن یاد شهدای مدافع حرم و همدردی با خانواده‌های آنان، با شرایط آنان همذات‌پنداری کردند. نمونه‌هایی از واکنش‌های مجازی مردم در ادامه قابل مشاهده است:

 

منبع: تسنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *