دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا خبر داد
اعزام 213 خادم اربعین به عراق
خبرگزاری فارس: اعزام 213 خادم اربعین به عراق
دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا گفت: 213 خادم از سوی ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا برای اربعین حسینی به عراق اعزام می‌شوند.

محمدحسین طبرستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، اظهار کرد: در سال گذشته 35 هزار زائر اربعین حسینی از سوی این ستاد اسکان داده شدند که امسال براساس برنامه‌ریزی انجام شده این تعداد به 50 هزار نفر در شهر کربلا می‌رسد.

وی افزود: از پایان اربعین حسینی سال گذشته تا امروز 22 جلسه در ستاد اربعین راهیان کربلا مازندران برگزار شد و امسال در موکب فاطمه الزهرا(س) و الشباب العلویون برای تغذیه 38 هزار نفر از زائران انجام می‌شود.

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا با اشاره به خدمات جانبی از سوی این ستاد برای زائران، تصریح کرد: ایجاد یک درمانگاه سیار، خیاطی، پیرایشگاه و لباس شویی صلواتی، نانوایی، سرویس‌های بهداشتی و استحمام زائران از جمله برنامه‌های این ستاد در حوزه خدمات‌رسانی در کنار اسکان و پذیرایی از زائران در شهر کربلا است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: باید با شناسایی همه ظرفیت‌ها اهتمام ما براساس دستورات مقام معظم رهبری برای باشکوه برگزار شدن اربعین حسینی با محوریت مردم عراق باشد تا این حرکت جهانی در جهت عظمت تشیع و فراگیر شدن گفتمان قیام حسینی در سطح بین‌الملل قرار گیرد.

طبرستانی از اعزام 213 خادم از سوی این ستاد برای اربعین امسال خبر داد و مطرح کرد: همه خادمان با هزینه شخصی و براساس نگاه متعالی دینی و مذهبی به کربلای معلا اعزام می‌شوند و بخشی از خادمان ستاد راهیان کربلا تقریبا به مدت دو ماه در شهر کربلا برای تدارک و آماده‌سازی پذیرایی از زائران حسینی مستقر می‌شوند.
منبع : خبرگزاری فارس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *