طرح دوباره پلیس راهور برای بخشودگی جرائم رانندگی و دیرکرد آنها تا پایان سال 95 بود و در همین ماه آغاز شده بود فردا به پایان می رسد. و به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور این مدت دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ امان الله جهانی افزود: بر اساس قانون بودجه 96 مقرر شده در صورتی که مالکان وسایل نقلیه نسبت به پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال 95 اقدام کنند، 2 برابری دیرکرد آنها بخشوده شود.
وی ادامه داد: بر این اساس و با تمهیدات اندیشیده شده، مالکان وسایل نقلیه تا پایان آذرماه اگر جرایم معوق رانندگی تا پایان سال 95 را پرداخت کنند می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شده و به جای پرداخت جریمه 2 برابری، اصل مبلغ را بپردازند.
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به طور سیستمی جریمه 2 برابری آنها مجددا اعمال می‌شود.
سرهنگ جهانی با اشاره به این که پلیس، تسهیلاتی در کنار این بخشودگی فراهم کرده است، گفت: پرداخت موردی جرایم رانندگی در سایت www.rahvar120.ir طراحی شده است و هموطنان می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به پرداخت موردی یا همان اقساطی جرایم اقدام کنند.
وی با اشاره به این که این مهلت بخشودگی به هیچ وجه قابل تمدید نیست یادآور شد: هموطنان ممکن است نسبت به این موضوع ناآگاه باشند که اگر در حال حاضر صورت وضعیت جرایم خودرویشان را ملاحظه می کنند و این جریمه زیر یک میلیون تومان است، بعد از اتمام مهلت بخشودگی، به علت برگشت 2 برابری جرایم پرداخت نشده رقم جرایم معوق آنها بالاتر خواهد رفت.
سرهنگ جهانی تصریح کرد: اگر جرایم معوق رانندگان به بالای یک میلیون تومان برسد، حتما شکایت برای خودروها در سامانه ثبت می‌شود و ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده این خودروها نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنها، اقدام خواهند کرد.
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت:هموطنان در نظر داشته باشند که در حال حاضر با پرداخت به موقع جرایم دو امتیاز می‌توانند کسب کنند. اولا از طرح بخشودگی استفاده کنند، ثانیا موضوع محدودیت در تردد وسایل نقلیه دیگر شامل حالشان نمی شود و می توانند از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

                                                                                                                                                                                     منبع: ایسنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *